20 Aralık 2014 Cumartesi

Ölüm Bir Ömre Bedel


Hoş geldin ölüm,

çok beklettin kendini

bir kadın gibi

hadi bitir şu işi

gidelim yalnızlık sofrasında

düşleyelim

iki şişe acı şalgamı

tamam senin ki light olsun.




o sen de mi buradaydın Ziya

selam söyle Davut'a

bir gün sohbet edelim

eski günleri yad edelim

özlemişim

Fatma ninenin eriğini çalmamızı

kaçarken kalbimizin patlayana kadar çarpmasını

tamam kalkarız şimdi,

girme hemen triplere...




kapı vuruluyor,

yok de boğazımı dolayacağım ip

devireceğim iskemle tut kolundan ipin

kapı açılmasın

gelen ölüm biliyorum

kapıyı kırsın istiyorum

yaşamla savaşsın

dolan boynuma kanlı ip

devril iskemle

yalnızlık sofrasında bekleyenim var

daha anneme uğrayıp

cennet kokan ayaklarını öpeceğim...




saat bozuk olduğundan

kaçta öldüğümü söyleyemedim anneme

sadece güneşin bulutla öpüştüğü ilk dakikalar diyebildim

ama görüşme saati bitiyor

kendi bölgeme dönmem lazım

burası biraz serin de

ben de biraz Afrika'yım

çarpıyor beni böyle havalar

hastalanıyorum sonra

zaten çorba yapan da yok

sabah akşam acı...

yalnızlık sofrasına oturmam lazım

görüşürüz kan ağlayan dostum aynalar...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder