14 Aralık 2014 Pazar

Efendim


...

Bir kadını ağlattınız efendim,
Doğru yaptığınızı düşünüyorsunuz
sallamıyorsunuz efendim
Efendim bir kadını ağlattınız
yemyeşil gözlerinden akan
göz yaşı değil deyip duruyorsunuz
durun orada efendim
tam bir yağmur edasıyla düşen o şeyler
az kırmızıya kaçıyor ama
gözyaşı efendim....

Bir kadını unuttunuz efendim,
bakın hemen şuracıkta
görüyor musunuz?
ses verin efendim,
korkuyorum.
itiraf edin artık efendim
bir kadını unuttunuz
kalbiniz unutmamışken
sadece hangisi olduğunu diyorsunuz,
yalan söylemeyin efendim.

Bir kadını öldürdünüz efendim,
farkında mısınız?
Artık susmayın!
Delirmek istemiyorum.
Kabul edin efendim,
siz sevdikten sonra öldünüz.
Gözünüz kangren oldu,
bütün sevdiklerinizi kaybettiniz.
Soğuk mu oralar efendim?
Olric paltonuzu getirsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder