31 Aralık 2014 Çarşamba

İsimsiz Şiirin Son Busesi


Öp sadece öp. Neresi olursa olsun, fark etmez. 

Bi dal cigara yaktım gecenin köründe
soğuk ve ayazda
kar rüzgarın hareketleriyle
dans ederken
verem olmuştum
kalbimi boş bir hevese peydahlarken
kan kusuyordum.

fonda Kazım Koyuncu
ağızdan bir tutam kan
gök yürek dağlayacak kadar hüzünlü...

gülüşün bir şiirken
şiirin akışını bozan o cümleyi siliyorum ağzından
şimdi oldu işte
artık bir Ahmet Haşim değilim
saklandığım kalbimin odacıklarının birinden çıkıyorum
korku ve is
az da yağ aynı kefeye koyulmazmış
bunu anladım

verem olmuştum,
bir insan yüreğinden kan kusar mıydı ki?
bilemiyorum
sadece verem olduğumu biliyorum.

dudaklarında nem kalmış,
hangi öpücüğün son izi o?
kar yağıyor
beyaz beyaz ağlanmaz ki ama
acımı kürtaj yaptım
büyük günah!
ama sevgimin yanında
sadece bir otobüs durağı...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder