3 Şubat 2015 Salı

Bir Kadın Seveceğim

"Bir kadın seveceğim,
kaç kere düş(l)eceğimi bilmeden..."
...

kaç kilo düşüm çalındı
kırıkları bana kaldı 
bilmiyorum 
oturdum çizdim kalbimin sol köşesini
yarın bir kadını seveceğim dedim 
düşündüm 
son yalnızlık anları güzel olur diye 
gariban kalmışken şiirlerim 
bi palyaço gülmeye başladı 
fazla güldü 
fazlaca ağladı 
susturdum 
ciğerlerim patlayacakken 
sigarayı söndürdüm 
bi köşeye çekildim 
"yalnızlık" dedim
 "sessiz ol" dedi, 
"devrim var devrim!" 
sessizce darbe yaparken tüm hatalar 
kötülük 
her zaman gece ortaya çıkar

eksilmesin
gözyaşları yağsın 
kalbimin toprakları kurumamalı 
çare ilaçta olsaydı 
şimdi annem kanserden ölmezdi 
ben de bu yalnızlık cehenneminde 
tek tabanca olmayacaktım 
yarın bir kadını sevecektim 
gözleri oldukça ıslak olmalıydı 
yoksa sevmezdim 
bilirsin kadınlar zor sevilir 
eğer bi abaza değilsen 
sessizliğe döndüm ıssız karanlıkta 
"çok soğuksun" dedim 
"sen de yalnızsın" dedi 
yüzüme vurdu yalnızlığımı
utanılacak bir şeymiş gibi 
dedim "en büyük devrim yalnızlık, devrimciyim" 
sustu 
daha çok sustu 
gök delindi 
çatı üstüme çöktü

bir kadını sevdim
tokat yedim 
bütün cansız nesneler güldü 
"susun, gülmeyin" diye bağırdım 
kahkahalar kesildi 
yağmur yağmaya başladı 
ıslandım 
yerimde döndüm dünya gibi 
göğe döndüm, sessizce uzaklaştım 
eve girdim 
duvarı kazıdım 
sustum 
kendimi kaybettim, uyanamadım 
saatin sesi cılız kaldı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder