20 Mart 2015 Cuma

Eskide Takılı Kalmak

Çınarları keserken caniler,
arkalarından bi fatiha okumalıydık 
kahvemiz orta tuzlu olurken 
bir pınar daha kurudu gözlerde...
iyi insanlar uçarken gökyüzüne 
ince memed öksüz kaldı 
Tanrılaştırırken bir takım şeyleri 
Kabe'deki putlar 
Acı dolu gönüller parçalandı
şimdi bir yalnızlık türküsünde takılı kaldım 
nasıldı nasıldı, hatırlıyorum o kör ve esrarengiz sesi 
Tanrım! bi mektup yazmıştım sana çocukken 
okuyabildin mi 
ulaştıramadım mı yoksa 
o yüzden mi babam hala toprakla can kardeş 
anlamıyorum, nasıl ulaşmadı o mektup abim ulaştıracağım demişti 
kandırdı mı yani beni 
yalnızlığın ne demek olduğunu bilse 
böyle yapmazdı hastalanıp öleceğimi bilse kesin yapmazdı 
dört duvar arasında rutubet kokusuyla
ben kan kusarken yanım da olurdu, toprak... 
benim de can kardeşim olacak şimdi 
gözüm tavanın lambasına bakakaldı 
ben bi yalnızlık türküsünde takılı kaldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder